Seda3425 spinal oldum belden yapılan iğne hiç acıtmıyor. Sakinleştiriciyi bilmiyorum ama bi kolunda serum takılı oluyor sürekli, bi yandan da tansiyon aleti takılı oluyor. Kendini telkin et stres yapmazsın. Ameliyat sonrası 3-4 saat daha spinal etkisi devam ediyor.