Minnosanne-0505 merhabalar benimde 6. Haftadan itibaren kanamam başladı, tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım, kesenin etrafında kan birikmesi vardı yaklaşık olarak 3 hafta aralıklı kanama devam etti, panik yapmayın doktorunuzun önerilerini dikkate alın, 12 haftalığa kadar WC dışında kalkmadım