Goktugc Doktora denk gelince iyi oluyo her sordugunuza cevap veriyolar ultrasondan detaylı inceliyolar varmi şikayetin yada aklına takılan bisey varmi diyolar ozelden bi farki yok ama asistana denk gelince kendimi gitmemis sayiyorum cunku sadece suyuna bakiyo kilo boy o kadar o da sorarsan söyluyo.. benim bulundugum yere en yakin kanuni var bide cam sakura ikisine de gittim kesinlikle devlet hastanesi olarak tercihim cam sakura