Esraakbaskarahan 31 haftalık hamileyim grip oldum burun tıkanıklığı öksürük var doktora gittim antibiyotik (Largopen 1gr) verdi parol serum taktı burnumun açılması ve öksürüğümün gitmesi için ne yapabilirim?
Gamzeeee16 Esraakbaskarahan Burnunun içine birer diş sarımsak koy dayanabildiği kadar bekle inanılmaz derecede açıyor ve bütün tıkanıklık geçiyor çok aşırı akacak dikkatli ol ben 20 dk dayandım inanılmaz rahatladım ıhlamur limonlu ılık su iç nane limon falan çok geçmiş olsun 33 haftamda oldum hala tam olarak iyileşmiş sayılmam berbattı 👀👀
Gamzeeee16 Esraakbaskarahan Öksürük içinde sade tahin helvası ve salep kullan bana bu ikisi baya iyi geldi rahatlattı
Esraakbaskarahan Gamzeeee16 teşekkür ederim deneyeceğim gerçekten çok kötü zaten kötüydüm hastalık da gelince iyice kötü oldum teşekkür ederim 🥰
Ylzzcngz Esraakbaskarahan bi kaç gün önce bende öyleydim öksürük için doktorum tusiben diye organik bi öksürük şu bu verdi çok iyi geliyor ben kullandım alabilirsin 👍 hamileyken öksürük çok kötü ya