Kızlar benimde adetim de düzensiz şüphem var en fazla 4 ocakta olmam lazımdı ama son zamanlarda da 2 3 gün erken geliyo döngüm. Dünden beri kahve leke geldi şimdi açık renge dönüştü ama silince geliyo yani. Normalde hemen yoğunlaşır adet kanaması olsaydı ya da mevsimsel değişimden az az geliyo. 31inde beta baktırdım negatif çıktı geç döllenme olabilir mi düzensizlikten dolayı diye düşünüyorum bi de ilk gebelik deneyimi olacak diye soruyorum sizlere. Bugün sağlık ocağında tekrar baktırayım dedim doktor sistemden baktırdığım testin değerini düşük gördü yükselmez dedi dedim çok mide bulantısı var olmaz dedi bu erken belirti diye. enfeksiyon olabilir dedi oyle tahlil vermeden ilaç verdi tahlili de yapmadı hem diyo bir hafta daha bekle hem de ilaç verdi anlamadım lekelenmem de azalma var böyle iyice ikilemde kaldım adet mi oluyorum yoksa sizce böyle bir durum yaşayan var mı varsa lütfen cevap verebilir misiniz