Cayvarmiya bacım senin gibi bizde hamileyiz ama ben bi kere niye böyle başlık açıyosunuz diye insanlara yüklenmedim canım çekmiyo çünki çekersede eşim sagolsun alıyo yiyoruz şükür herkesin durumu bi vafıl alacak kadar var almasanız bile evde yapa bilirsiniz bu kadarda yüklenmeyin insanlara sadece bebeği için endişe yapmış ve sormuş niye böyle önyargılısınız ve ayrıca burda yemek postlarına böyle tepki vermektense gidip kaynanam öyle kaynanam böyle eşim böyle akrabam böyle diyenlere gösterin bu tepkiyi çünki burası hamilelik platformu böyle sorular sorula bilir ama kaynana görümce soruları sorulmaz k bakmayın karşınızdakida bi hamile sizin gibi bi empati yapsanız aslında kötü bişey demediğini anlarsınız sadece bi soru sordu ne bu tepki?