Sumeyye034 son bir iki kontroldür zaten, çok gönderircesine muayne ediyor gibi geliyor, bişey söylüyorum hiçbişeyin yok diyor, bişey soruyorum yok bişey olmaz diyor vs. Bugün de eş alıyor musunuz doğuma dedim hayır almıyorum niye sen yapamıyor musun o yüzden mi istiyorsun diye anlamsız bir soru yöneltti, hayır eşim de olmak istiyor dedim, büyük kızımda da gelmişti eşim ve bende istiyorum girmesini. Hayır almıyorum ben maalesef canım dedi kapattı konuyu. Şeker yüklemesinde şekerim yüksek çıkmıştı ama ondan sonrasında yaptığım hiçbir ölçümde şeker çıkmamasına rağmen, şimdi de bana 39a kadar bekleriz sonra suni sancı veririz dedi. Suni sancı da beni çok geriyor, direk bu kararı vermiş olması falan beni gerdi açıkçası. Sebepler bunlar 😁😁🙈🙈