Kbra1345 Sezryn olan annelr sizce ilki mi dha zordu ikinci mi? 2 haftaya kadr 2. Sezerynimi olacgm bilgilendirirmsnz nasl gecti surecinz
Gunay_14_18 Kbra1345 Ablam ikincinin daha rahat oldugunu soyledi Benimki ilkde cok agrilarim olmusdu ikinciden bende korkuyorum😕
Betusgunes Kbra1345 ikinci sezaryenim o kadar kolaydiki 1 saat sonra ayaklandim hickimseye ihtiyacım olmadı şükürler olsun ilki zordu ilk kesi ilk ameliyat ikincisi aynı yerden kesildi yine gayet güzeldi ağrısız sizisiz mis gbi
Semapezik Kbra1345 ikisinde de aynı şeyler yaşanıyor aynıydı bence. 10 güne 3. Yü olacağım niyeyse aşırı korkuyorum
Elifmstf Kbra1345 ilki cok zordu o gun resmen yatalak kalmistim esim kucaklayip wc goturuyodu simdi 25 gun sonra nasip olursa ikinci olcak insallah ilkine hic benzemez.
Betusgunes Kbra1345 İnssAllah canım insAllah dua et bol bol ben hergun tespih cekiyordum Kur’an okuyordum mükâfatını aldım doğumda kimseye muhtaç olmadım ağrım sızım olmadı çabuk toparlandm darısı sana sag salim insAllah
Betusgunes Analikonline belden uyuşturma yapıldı 1 saat sonra yürüdüm şükür doktorum odadan çıkma sakin nazar etmesinler diye tembihliyordu 😂🙊
cansualisa Kbra1345 ay ellerine sağlık ne güzel 2. Kolaymış bak inş bizimde öyle olur haftaya olcak inş🌺