Haftasonu bı doktora gittim çok güzel baktı anlattı fakat çok olumsuz konuştu 14 haftaliigm şuan doktor plesanta rahime yakın olduğu zaman normal doğum yapamazsın erken doğum olmak zorunda çok dikkatli yapılması lazım yoksa masada kalırsın dedi biraz korktum bu şekilde mi oluyor plesanta aşağıda olduğu zaman