Yesimustafa Ebrumarbling araştırman lazım biraz ben araştırdım 250-300 çoğu yer . Cukuramabrda gülhiz karataş yaptırdım 300 tl ye çok da mennun kaldım
ZeyooZ Ebrumarbling atatürkte yaptırdım hiç bişey ödemedim ama cd, foto falan vermio. Zaten önemli olan bebeğin sağlıklı olduğunu bilmek daha sonraki zamanlarda büyüyünce zaten görüyosun
Oykubehiye Ben devlette çektirdim memnun kalmadım doğru düzgün bakmadı bile resim falan da vermediler
guliz35 benim doktorumun muayanesinde bakilacak yarin dr ali ipek oraya gelicek detayli ultrason icin fiyati 350 tl
Mhtpp Ben Eyüp Ekici ye yaptırdım piyasaya göre biraz daha pahalı ama hangi doktor ona yaptırdığımı duyduysa başka birşeye gerek Yok dediler