Yesraan Sabiaa icini ferah tut tatlım inşallah sütünde gelir göğsünü de tutar sağ salim kavuşursun inşaallah 🥰🤲🥰
Asssh Hulya2626 bende bilmiyorum ki gerek yok 40 haftayı beklemeye 38 de alalım bebegin gelişimi iyi sorun yok dedi bende son ana kadar bekleyim diyirdum kararsız kaldım aldirirmiyim bilmiyorum o gün gelince
Asssh Hulya2626 3.gebelikte riskli diyor bilmiyorum gününden daha öncede gelebilir dedi ama 38 de kesinlikle almam lazım dedi