Suelifemir Alppol yani 2 kızım var çok çok erken hissettim bunuda 22 haftalarda hissettim şuan 33 haftalık maşallahı var doktor kıza benziyor dedi bilemedim ki
busraydnc Alppol 20 ye girdiğim ilk gün hissetmiştim şimdi 25 oldum hissediyorum her gün ama günü gününü tutmuyor bazen çok hareketli bazen değil 😁
Melisdnz Alppol biz oğluşumla şuan 24+3 üz ilk hissettiğimde 17 haftalık falandım kıpırtı hissi gibiydi
Ecem80 19+2 şuan dün hafif bir kıpırdama gibi bsy hissettim başka yok Cevremdekiler erkek bebekler daha erken hareket ediyor geç kalmış gibi tepkiler veriyor kafamda bulanmiyor değil açıkçası
Mhtpflz Alppol 16 da hissettim 18 deyim daha net doktorum 11 haftada demişti çok hareketli bir bebek olacak diye öyle sanırım😇