7297minnakanne Selam kızlar bugün 12+2 olduk ama bel ve kasığımda ağrı var . Sürekli değil ara ara geliyor herhangi kanama falan yok. Sorun olur mu sizce. Bir de 13+4 de kontrol var cinsiyet söyler mi ?