zeytin_ çok ama çok geçmiş olsun. boş gebelikti benimki de ben kürtaj değil ama kendim düşürerek yaşadım eğer parça kalsaydı kürtaj olacaktım gerek kalmadı. O yüzden ilk adetim 1 hafta diğeri 2 hafta sonra tekrar oldum. Yani çok sık oldum. Şubatta düşüğümü tamamladim son adet tarihim 25 nisanda hamile kaldım 36 haftaligiz şu an. Rabbım sana da, isteyen herkese nasip etsin inşallah en yakin ve hayırlı zamanda 🌸🌸