Sibelbayram çok sevindim. Kafamda çok soru işareti vardı, ben de ilk doğumumu aktif kocaeli hastanesinde Hilal hanımda normal yapmıştım.. Memnun kalmıştım.. Firdevs hanımı çok öneren olunca bu hamileliğimde Firdevs hanıma başladım, şimdilik memnunum.. Hastanenin doğum ücretlerine bu kadar zam yapmasalardı her şey iyi gidiyordu..