Mrshamisannee Arkadaşlar merhaba 9 Eylül’de doğum yapan varmı içinizde İzmirde hangi devlet Hastanesini önerirsiniz
gbdl2023 Mrshamisannee daha doğum yapmadım ama kürtajım ve serklajimi orda oldum diğer devlet hastanelerine göre güzel daha iyi ben suan hem oraya hem özele takipliyim erken doğumum olursa kuvoz vs oraya gidicem direk tam teşekküllü güzel hastane