Elfdgm2023 Selam hanımlar benim ilk sonucum 316 çıkmıştı salı günü, bugün tekrar yaptırdım 22 çıktı neden böyle oldu canım çok sıkkın acaba yanlışlık mı var😒
Elfdgm2023 Leyla59 İnşaAllah yanlışlık vardır tüp bebek benimki 316 çıktı yaptırdığım yerde şimdi başka yerde yaptırdım yarında sağlık ocağında yaptırcam bakalım orda ne çıkıcak İnşaAllah yanlıştır bu çok canım sıkkın o kadar emek verdik 😔
Kyy01 Elfdgm2023 küçük değerler tekrar edilir yanlışlık yoktur siz yine başka yerde tekrar verin içiniz rahat etsin hakkınızda hayırlısı olsun inşallah tez zamanda kucağınız dolsun