Tekrardan herkese merhabalar🥰🙏
Benim dün akşam bir damla pembe lekem geldi 6+3 haftalık olduk şuan. Sabah da yoğun kahverengi akıntı gelmiş hemen doktora gittik kesem görünüyor ama düşük olma ihtimalim de varmis. yasayan annelerim var mi boyle bir şey yaşayan anneler 🥰