Cerencandan Merhaba kizlar ben kızıma daha önce hep LCW den alışveriş yapmıştım yenidoğan buyuk hep ordan aldım e bebekte baktım şimdi de indirim var yenidoğan takimlar ama yumsakmi kaliteli mi bilemedim alıp kullanan memnun olan var mı bilgilendirirmisiniz
nilsmomy Cerencandan Ben cok memnunum hep e bebekten alıyorum yumuşacık ve defalarca yıkadım hiçbir sey olmadı
Edolili Cerencandan e bebek ürünlerini aşırı beğeniyorum dün baktım daha hepsine kumaşına , sitesinden sipariş edicem . Gönül rahatlığıyla al
sumosbaby Cerencandan ben herşeyini e bebekten aldım yıkadım ütüledim hala yumuşacık çekme filanda yapmadı gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz 😇
Edolili Cerencandan kızıma da 2 yaşına kadar e bebek Waikiki giydirdim şimdi e bebek olmuyor beden , nasipse bu minnoşuma sipariş edeceğim bende indirim takip edin mağaza da iki katı fiyatı
Cerencandan sumosbaby çok teşekkür ederim şimdilik 4 5 takım sipariş ettim gelsin bakayım devamı gelir sonra indirim vardı baya 😊