17 haftaligiz ve öncesinde de ilaç kullanmiyodum midem bı değişik oluyodu kocaman haplar falan içemiyorum cogunlukla eritme Damla olursa aksatmiyorum ama buna çözüm bulamadım bunun kötü etksi olurmu acaba benim gibi olanlar varmı ( ilaç dediğim vitamin hapları )