sbusra Merhaba 6+4 haftalık hamileyim . Dün sabah bir anda tüm vücudum kabardı ve kasinmaya başladı. Kasidikca birleşip kocaman bir tabaka oldular. (ürtiker yani kurdeşen oldum) Nedeni ya çok fazla şekerli yediğim için ya da stresten diye düşünüyorum. Yillar önce stresten yine ürtiker dökmüstüm ama şuan hamileyim😑 Doktorum mecburen decort iğne ve avil verdi. Dün decortu vuruldum. 5 günde avil vurunacagim. Sabah iğne vurunduktan sonra iyiyim akşama yine kabarıyor. Ne ilaç icicem iğnenin zararı olur mu?
Busraer sbusra canım gecmisbolsun bende 20 gündur bunla uğrasyorum naotın gectimi bana yardımcı olabilirmisin