Tugcecantfn canim bende bugun 14+2oldum daha dun itibariyle gecti bulantilarim yemek yemeye basladim ama o deli bulantilardan sonra yemek yemek insani cok mutlu ediyor bence sende biraz keyfini cikar sonra dikkat ederiz😁biz bunu hakettik ,acliktan kivranarak cok uyudum ben,iki gundur yumurta yiyorum mutluluktan aglayasim var😂