Bende 6 haftalıkken gitmiştik iç dış kese oluşmuştu bebek yoktu 1 hafta sonra gel demişti 1 hafta sonra gittiğimizde hem bebeğimizi gördük hem kalp atışını duyduk birde kaçıncı haftada olduğumuzu öğrendik döllenme geç olabiliyor bu yüzden bebek geç görülebiliyor kafana takma inşallah diğer kontrole gittiğinizde kalp atışını duyarsınız :)