Melike3435 Selam kızlar, Hiç belirti yaşamadan -adet gecikmesi dışında- hamile olduğunu öğrenen var mı ? Göğüs ağrısı, kasık , bel ağrısı vs olmadan öğrenen ?
Smysmysmy1 Melike3435 Reglim bile gecikmemişti. Hiçbir belirti yoktu çoook erken dönemde öğrendim idrar testindeki neredeyse görünmeyen bir hayalet çizgiyle. Adet tarihim bile gelmemişti daha 🤷🏼♀️ Planlayıp Bekleyince böyle oluyor 😅
Birglbiray Melike3435 ben 🤭 düzensiz adet oluyordum zaten hiç günü gününe olmam onun dışında da hiç belirti yaşamadım eşim şüphelendi test aldırdı zorla 🤭
Esraadem Melike3435 benn . 2. Bebeğime hamileyim 5 haftalık. İkisindede hiç bir şey hissetmedim sadece 11 gün adetim geçikince test yapıp öğrendim . O kadar beklememinde sebebi düzensiz adetim vardı .
Smysmysmy1 Melike3435 Temmuzda evlendim daha 5 ay oldu evleneli. Ağustosta da ilk ve son adetimi oldum. Evlendiğimden beri hiç korunmamıştım eşim de bende Çok istiyorduk bekleyemem dedim bende test yaptım ikinci reglimi görmeden hamile olduğumu öğrendim. Hiç bekletmedi beni bebeğim 🌸 Allah isteyen herkese en güzelini, sağlıklısını versin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbim.
Mustafayigitvebeytugannesi Melike3435 üçüncü gebeliğimde ikinci oğlum 9 aylıktı emiyordu doğru düzgün adet olmuyodum ve ben 12 haftalık olana kdar bilmiyodum hamile olduğumu. Daha sonrasında karın ağrısı şikayeti ile kist olabilir diye kendi kadın doğum doktoruma gittim baktım ki hamileymisim şok olduk eşimle beraber 😊
Hilal3425 Melike3435 ben hiç belirtim olmadı 35 haftalığım hareketini hissetmesem hamile olduğumu unutucam :))
Melike3435 Vay be az değilmiş sayı 😅 demekki herkeste belirti olacak diye bişey yok 😁 insan umutlanıyor bu şekilde de valla sağolun 🥰🤗
Liliales Melike3435 sadece adet olacakmış gibi karın ağrısı vardı çok hafif başka hiçbir şey yoktu 1-2 gün geçince test yaptım ama belirti olmadığından umudum yoktu hamileymişim
GBoz Liliales ben de o ağrılardan şüphelendim ve test yaptım pozitif bugün kese göründü ama bir kaç gündür tümmm belirtiler gitti mide bulantım vardı sabahları o da gitti ağrılar da. Normal midir sizce
Liliales GBoz ağrılar devamlı olmuyor zaten benim de bi süre sonra geçmişti ama ara ara yine olur. Kese göründüyse yakın zamanda kalp atışı için çağırmıştır doktor o zaman da kalp atışını duyarsınız içiniz rahat olsun. Bulantılar da kişiden kişiye değişiyor o konuda bir şey diyemicem benim 6-7. Hafta gibi başlayıp 11-12ye kadar sürmüştü. Başta bulantı gelip gidiyordu ama gün geçtikçe arttı hiç geçmemeye başladı sonra da birden azalarak kesildi
asetonluoje Hiçbir belirtim olmadı regl gecikmesi dışında. Hatta 6. Aya kadar hiçbir belirtim olmadı 🙈