Tombee Merhaba arkadaşlar bebeğim için ana kucağı almayı düşünüyorum ama kademeli olanlardan bazı markaların fiyatları çok yüksek. Kullanıp tavsiye ettiğiniz anakucağı önerilerinizi bekliyorum.
Smysmysmy1 Tombee Egebaby Hug Anakucağı aldım çok sevimli bence fiyatı bayağı yükselmiş şu an baktım da. Ben alalı bir ay oldu iyiki almışım diyorum. Kullanınca ne olur bilmiyorum ama ben çok sevdim 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Emomm Tombee ben yoyko kullanıyorum. Bebeğim 40 günlük oldu kızım. Seviyor. Bide dikkat ediyorum sallanırken gazını da rahat çıkarıyor orda. Gaz sancısı çekerken falan sakinleştiriyor hafif sallanmak
Emomm Tombee evet otomatik sallanıyor. Kademeli ayarları var sallanmasının. Ninniler var sallanırken isterseniz açabiliyorsunuz.