Pemberuya Ay kızlar sabahtan beri sancı çekiyorum en son acile geldim 10 haftalığım hem taş hem enfeksiyon çıktı üroloji ye gideceğim ama napacam bu taşı çok zararı olur mu bu haftalarda stent takarlar mı😪😪