Kızlar hatırlarsanız ben bi
Post açmıştım bugün randevum vardı sunı sancı verirler heralde die bir post açmştm bugün gittim açılma aynı bı buçuk santımdı ntsede sancı çkmadı doktor ultrasondan baktı bebeğin suyuna falan suyu gayet iyi dedi bu hafta iki günde bir gel dedi cumartesiye kadar eğer kendi sancım ve suyun gelmezse cumartesi tampon takıp açılmayı saglıcaz dedi sizin nasıl geçiyor gebelik Kızlar yaşayan varmı bu durumu