Aleynaerayy22 -MinikveAnnesi- gösterdim de biseyler dedi anlamadım sadece hazırlık sancısı var dedi böyle olunca kac günde gelir acaba bebiş
-MinikveAnnesi- Aleynaerayy22 hiç belli olmuyor benim düzenli zirveyi bulan sancılarım ve 1 cm açıklığım vardı ama 2 hafta sonrasında suyumun gelmesiyle sezaryenle kucağıma aldım. Kordona dolanmıştı ama bebeğim gelmedi ne yaparsam yapayım çok uğraştım 😄 kaç haftaliksin şu an
Aleynaerayy22 -MinikveAnnesi- 38+4 canım inş çok bekletmezz ya bir an önce kucağıma alayım bebeğimi 🥹
-MinikveAnnesi- Aleynaerayy22 bol bol yürüyüş squat yap merdiven in çık sıcak suyun altında dur bir süre squat yap hurma ye bunları uygula. İnşallah sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın 🌸
Aleynaerayy22 -MinikveAnnesi- insallah canım 😍 hurma yiyorum zaten günde 6 tane flan pilates topunda hareketler de yapıyorum ise yarasın bari 😅
-MinikveAnnesi- Aleynaerayy22 activating labor diye video var onu izle yap dene bakalım belki işe yarar
Dilek48 Belki bebek hareket ettiğinde bu sancı çıkmış olabilir bazen öle olabiliyor çünkü düzenli ve 40 üzerinde istiyorlar genelde
Hazall_00 Aleynaerayy22 bebek kalp atışları ve hareketleri iyi. Ağrınız yok diyebiliriz hemşireyim bu arada sancılarınız çıkmış demek için düzenli en azından bir kaç sancı olması gerekiyor