yagmurefe ben 37 haftalık gebeyim başından beri hep oraya gidiyorum ve çok memnunum ne zaman gitsem çok da güzel ilgileniyorlar defalarca dogumhaneye de girdim 5 tane odası var tek kişilik kişiye özel doktorlarda çok iyiler bağıran çağıran hiç duymadım 3 ay önce eltim de orada doğum yaptı ve o da çok memnun kaldı