Kızlar siz nasıl hesaplıyorsunuz ayını, ayından kastım son adet tarihinden itibaren olan değil o haftası oluyor. Mesela ben 2 hafta 2 hafta şeklinde sayıyorum hep mesela yarın 26+0 oluyorum yani 6.5 aylık oluyor. 2 hafta sonra 7 aylık olacak mesela 4 er hafta şeklinde hesaplıyorum, sizde böyle mi yapıyorsunuz ?