Kucuk_melegim Kizlar belim ağrıyor hafif hafif cok arada yurudugmde özelikle alt karnim ağrıyor gibi adet sancisina benziyor geciyor ama oturunca uzaninca ama bel ağrım yatınca hissediyorum 34+0
OzgeSrc Kucuk_melegim baska postta siteminizi gördüm hemen yaziyim üstte kalsin dedim :) 😊bense bugun itibariyle 34 oldum ayni agrilar bende de oluyor zaman zaman ben ozellikle alt bolgemde vajinada cok agri hissediyorm🤷♀️ nornaldir heralde son haftalara girdik canim 🌸
Mervim Kucuk_melegim bende 34. Haftamdayım benzer durumlar bende de var. Rahim kendini doğuma hazırlıyor galiba
Emomm Kucuk_melegim doktorunuza sorun bence. Ama normal der muhtemelen. O haftalarda benimde öyleydi. Çok yürüyünce iş yapıp yorulunca falan belim ikiye ayrılıyordu resmen.
Kucuk_melegim OzgeSrc tesekur ederim canim benim üzülüyorum gerçekten önemli şeylere yazanlar olmuyor diye bende de alt karnimda vajinama doğru ağrı var
Deletedmom_51 OzgeSrc 34 olucam cuma günü vajina ağrısı ben de çok hissediyorum kemiğim ağrıyor oradaki öyle bi ağrı 😣
Emomm Kucuk_melegim normal bence. Ağırlaşıyoruz artık iyice. Bide çok yürümediyseniz en başından beri ondan da oluyor
Emomm Kucuk_melegim onunda etkisi vardır 🫠 bol bol yürümeye çalış bence. Doğum için etkisi oluyor diye düşünüyorum şahsen.
Kucuk_melegim Emomm evette yuruyemiyorm😪 agliyasim geliyor yani belimi doğrultamiyorm yurumeme engel oluyor
[silindi] Kucuk_melegim bende sizin gibiyim haftamızda aynı😅 biraz ayakta kalayım ağrıdan mahvoluyorum
Damlamsu Kucuk_melegim bende 33.haftadayim ayni ağrılar vardı doktorum belden kasığa olan ağrılar bizi korkutur her zaman dedi bebek için erken doğum riskin olabilir ciğer geliştirici iğne verdi
Kucuk_melegim Damlamsu ağrıların ikisi birlikge gelse ozaman durmam kalkar giderm hastaneye ama bende ya biri var yada diğeri
Dark Kucuk_melegim çok hareketsiz kalmayın cokta yorumlayın, hafta ilerledikçe oluyor öyle Kilo alımınız nasil
Dark Kucuk_melegim güzel o zaman, son haftalar zor geçiyor bu anlamda maalesef, kemik bel ağrıları mide sıkıntısi artıyor