momyy__ Bu gün hastaneye gittim kese gözükmedi kan ver bir hafta sonra gel dedi idrarda çıkıyor tekrarladım bu gün daha koyu çıktı adetimin üzerinden tam bir hafta geçti acaba daha küçük ondan mı gözükmedi
Esoo0698 momyy__ Haftasını söyledimi canım benim ilk gebeliğimde 5 haftallık kese gözükmedi. 6+4 de kese vardı bebek yoktu 8+3de bebekte kesede vardı
Symaaas momyy__ genelde kan değeri 1500 üzerinde çıkıyor kesede oda değişkenlik gösterir sizinki henüz minik korkmayın oda 5 haftaya denk geliyor canım
Symaaas momyy__ 2 günde değer en az 2 katına çıkmalı sağlıklı gebelikte canım sen 2 güne bir test ver bakalım inşallah gğzel sonuçlar alırsın
momyy__ Symaaas sonuç çıkarsa duruma göre bakım canım açıkçası doktor doğru düzgün bakmadı bile bir dahaki sefere oraya gitmiycem
Symaaas momyy__ önemli olan sizinle ilgilenmesi ben doktora çok önem veriyorum sonuçta rabbim nasip ederse 9 ay beraber olcaz ilgisi bilgi vermesi önemli en iyisi değiştirin
momyy__ Symaaas aslında oğlumda özele kendi doktoruma gidiyodum sürekli hiç degistirmedim fiyatlar uçmuş ama gidemedim ama mecburen yine kendi doktoruma gitcem
Symaaas momyy__ sizde haklısınız mecburen hepimiz özele gidiyoruz genelde yani herkes demek istemiyorum ama bende oğlumda özele gittim yine aynı doktorum sıkıntılı bir gebeliğim olduğu için doktorumu değiştiremem
momyy__ Symaaas evet kesinlikle oğlumda riskli gebelikte bu nasıl olur bilmemem ama yinede Allah’a büyük konusmim devlete gitmem resmen azarliyolar yüzüme bile bakmiyo ya doktor çok sinir oldum
Sevgi-27 momyy__ bence küçük olduğu için gozukmemistir içini ferah tut cnm ayrıca riskli olsa da olmasa da devlete gidilmiyor gerçekten çok berbat 🤦🏻
momyy__ Sevgi-27 evet çok haklısınız doktor odasına 10kisi birden alıyor ne hasta mahremiyet var ne bişey rezillik cidden