Ozlemm28 Kizlar 20 haftalik hamileyim bebegimin hareketlerini hissediyorum dışardan da belli oluyor fakat siddetli degil hafiften biraz fazla hissediyorum normal mi bu haftalarda olanlarin siddeti nasil
Deletedmom15257 Ozlemm28 iyi hissediyorsun cnn 24 haftalardan sonra şiddetleniyor merak etme kimisi 24 kadar hissetmiyor bile
ATC Ozlemm28 ben 22+2 yim hala çok şiddetli değil canım dışardan da belli olmuyor yani eşim hissetmiyor😂 bugün baya şiddetli hissettim galiba bu hafta dan sonra başlıycak 😊
gevezeyazar1 Ozlemm28 ben 18. Haftadan beri net hissetmeye başladım ama 1 gün hissediyodum 3 gün hissetmiyodum bugün 20+2 olduk gün içinde 3-4 kere hissettim ama çok şiddetli değil sanırım 24. Haftadan itibaren şiddetlenecek Allah nasip ederse
Suleberkan Ozlemm28 canım ben 24+4 haftalığım daha yeni kuvvetlendi hareketleri karnımı ısırıyor hissi oluyor bende daha anca yapar merak etme normal
edaduzenkosar Ozlemm28 22+4 gunluguz 17 haftadan beri hissediyorum geçen hafta elini koyduğunda eşim de hissetti, dışardan ben göremiyorum hareketlerini karnıma bakınca