Htcugr03 Arkadaşlar merhaba 16 ay önce düşük yaptım sonra bebek sahibi olamadık. Bugün rahim filmim çekildi tüpler biraz tıkalı ve yapışıklık varmış açıldı. Sonraki süreç nasıl oluyor yaşayan bilen var mı birde karnımın içinde kramp tarzı ağrılar var.
femme Htcugr03 benimde o şekildeydi 8 ay gebe kalamadım hsg isleminde açıldı o ay direk hamile kalmışım, hiç regli olmadım, Rabbım isteyen herkese nasip etsin insallah
Bsealc Htcugr03 bende çekildiğim ay hamile kaldım beni çok korkutmuşlardı rahim filminden ama şükür oda rahat geçti şu an doğumuma 2 ay kaldı inşallah hayırla alırım oğlumu kucağıma ☺️
Heidi7 Merhaba bende kasım ayında çektirdim sabah çektirdim o ağrı akşama geçti. Geçen ay adet oldum bu ay da bugün oldum hayırlısıyla önümüzdeki ay için inşallah diyoruz :)
mhmtsmy Heidi7 bende bu ay çektirdim ama dün adet oldum.İnşaAllah biran evvel hamile kalırız hayırlısıyla.(hsg temiz çıktı şükür)
Htcugr03 Umarım inşallah güzel haberlerinizi alırız ağrım kramp şeklinde devam ediyor geçmezse doktorumla iletişime geçeceğim 🥰
Htcugr03 İnşallah bizde güzel haberler alırız sizin hsgden sonra ağrı ne kadar sürdü sabah erken saatte gitmiştim şuan öksürüken bile karnımın içimde kramp ağrı var
femme Htcugr03 yok benim ağrısızdi kalktım ise gittim , işlem sırasında bile ağrım hiç olmasi , sıvıyı verirken çok az hissettim, başkada bisi olmadi
Selma17 Bende 26 ocakta rahim filmi çekildim Nisan ayında hamile kaldım 37 haftalık hamileyim, daha öncede cekildigim ay hamile kalmıştım ama o düşükle sonuçlandi
Selma17 Htcugr03 ilk çekilen anestesizdi biraz zor oldu , ikinci çekilen anestezili oldu rahat geçti sonrasında biraz kanama hafif ağrım oldu okadar
Htcugr03 femme benim ağrım devam ediyor ama tedbir için 2.bi doktora gittim enfeksiyon varmış ondan kaynaklı olabiliyormuş korkulacak bişi yok dedi.