Kızlar selammm normalde ada çayı içmek yasak biliyorum ki hayatımdada hiç içmemişimdir ama 3 gündür çok kötüyüm boğaz ağrım çok şiddetli öksürürken yutkunurken aşırı zorlanıyorum ve hüngür hüngür ağlıyorum 3 gündür uyuyamıyorum bügün doktora gittim antibiyotik ve balgam söktürücü verdi ama google araştırıyorum ada çayı ile gargara yapın diyo napsam yapsammı içmek gibi gargarasıda zararlımıdır bilen yapan varmı ?? Yada önerebilceğiniz başka bişi sirkeli ılık suyla gargara yapıyorum tek ılık suyla gargara yapıyorum burnuma çekiyorum 4 lt yakın su içiyorum banamısın demiyor ..
Lütfen yardımcı olun 😰😭