Selam kızlar, bugün muayenemiz vardı. 13+2 deyim, belki cinsiyeti öğrenirim diye gittim ama yavruşum uyuyordu ve tüm dürtülerimize rağmen uyanmadı 😅 Sadece elini hareket ettirdi çok uykusu vardı sanırım, kalp atımı normal gelişimi de normal çok şükür. 18.haftada yine gel dedi doktorum. Ne yapmamı tavsiye edersiniz? Çikolata yemek istemiyorum, hurma ile hareketlenir mı yanımda görürsem girmeden yesem ya da ne kadar öncesinde yemem gerekiyor?