Betul_1 altım batma hissi var, çok sancılı sanki kafasını vuruyo sokuyo gibi, yürüdüyemde kala kalıyorum, hiç bi akıntım yok, nişanım gelmedi, ama dünden beri ağrılarım, adet sancılarım var, doğum nasıl başlıyo, bebek kanala girdiyine hiss ediliyormu acaba? Doktoruma ulaşamıyorum çok korkuyorum