Edaolcay Sefakoy Rumeli hospital a giden var mı muayene ücreti ve dogum nekadar olmuş bilen var mı sevgili annelerim
Nursl7 @Edaolcay ilk hamileliğimde yağmur hanıma gidiyordum doğumumu da onda yaptım bugün aradığımda muayene ücretini 300 TL dediler ama doğum ücretini telefonda söylemiyorlar malesef
Edaolcay Nursl7 bende ilk hamileligimde yağmur hanıma gitmiştim doğumunda o yaptı cok memnunum kendisinden simdi de gidicem ama evet telefonda bilgi vermiyorlar zam geldimi diye merak ettim çok teşekkür ederim 🤗