Dün detaylı usg yaptırdık kalbinde nokta gibi 1 tane parlaklık gözüktü doktor endişelenme dedi doğunca kardiyoloji takibi yaptırman yeterli dedi ama google baktığımda down sendrom belirtisi yazıyor ama tek başına yeterli değildir down sendrom olması için diyor yaşayan yada etrafında bu durumu yaşamış olan bilgisi olan birileri benimle paylaşırmısınız lütfen 🙏