Kumsal0625 Kızlar 12 haftalık hamıleyım saçlarım siyah dipten bembeyaz saçlarım gelıyor Buda kendımı kötü hissetmeme sebep oluyor doktorum 14 haftadan sonra boyatabılırsın dedi siz napardınız acaba
Aselhumaninannesi Kumsal0625 diplerine boya sürmeye izin yok ombre serbest 3. Aydan sonra yada organik boya kullanmanız gerekiyor
buseyldz00 Kumsal0625 boyama bence son ay belki ama onun yerine dışarı çıktığında topik diye bi toz var ondan dök saçına mesela alternatif 😬😁😁
Kumsal0625 hayalperest2310 14 haftadan sonra bitkisel boya ıle acık alanda boyatabılırsın dedi çok kafaya takıyorsan eğer demişti
Mysmrt Kumsal0625 evet ben de ilk üç aydan sonra boyatırım diyordum ama cesaret edemiyorum artık doğumdan sonra boyatırım
Kumsal0625 Aselhumaninannesi evet organık olması gerektıgını blıyorm 14 haftalık 3 ayı gecmıs oluyor sanırım
Aselhumaninannesi Kumsal0625 aynen geçmiş oluyor boyatirken açık alanda boyatinku kokusu hiçbir şekilde sizi etkilemesin
derin1derin Perşembe günü doğuruyorum, doktor izin vermedi ben de kıyıp boyatmadım, beyazlarım baya çıktı ben de çok mutsuzum ama sabrettim doğsun boyatıp bakıma gircem artık🙈🙊
NilAda16 Kumsal0625 benimde saçlarım simsiyah beyazlarımda oldukça çok. 12.haftada boyayabilirsin demişti doktorum. 12 olur olmaz amonyaksız boya ile boyadım. Birde 35.haftamda boyattım
Nurbost Kumsal0625 benim de saçlarım siyah ve beyaz diplerim parmak boyunu bile geçti. 32.haftaya geldim hala boyatmadım boyamayı da düşünmüyorum. İlk öğrendiğim zamanlar 4aydan sonra kesin boyatırım diyodum ama kıyamıyosun canım ve alıştım artık öyle gezmeye doğumdan sonra değişimim muhteşem olacak diye tatmin ediyorum kendimi 😀
Gorkim Kumsal0625 doktorum kesinlikle dip boyası yok dedi röfle balyaj tarzı dibe gelmicek şekilde bir kere izin verdi
Dudu20- Kumsal0625 bende ombre yaptırmayı düşünüyorum 12 haftalıktan sonra yaptırabilirsin ama dip boyası yaptırma dedi