Merhaba ben ilk hamileligimde koray beye gidiyordum çok da memnundum ama bebegimi birakacak kimsem yok o yüzden hastaneye sürüklememek için özel muanehanesi olan akın beye mi gitsem diyorum ama nerede doğum yaptiriyor acaba ve genel olarak güncel muane ücretleri hakkında bilginiz var mı?