Sakineee tartışmasız prima bence. Oğlumda hep onu kullandim bir ara molfix deneyeyim dedim ama ilk bezde pişik olmuştu. Ve karar verin ilk hangi bezi kullacaksaniz hep onu kullanin . Marka değiştirme olunca pişik olma olasılığı çok artiyor. Ama fiyati çok yüksek şuan bende hamileyim prima almayacağım.