Annesininportakali53 Kızlar bebeğim 35 günlük bu yüzündeki ne bileniniz varmi kuruluk mu başka birsey mi ?
Hallerimvarbenim Annesininportakali53 Kuzum saçsız derilerde de Konak oluyor zararsız bir durum. Yenidoğanlarda ciltte ki konaklar işin cildine uygun bebek yağıyla masaj yapabilirsin kendiliğinden geçecektir yumuşak tut devamlı 🥰
cahillesohbetikestim Annesininportakali53 konak olmuş kuzum. Zeytinyağını bir pamuğa dök usul usul ov. Yumuşayınca geçiyor.
Annesininportakali53 Dark bir kaç gündür var ama hergun daha fazla oluyor happy kidse de sordum herkes konak dedi bende saç ta sadece oluyor diye biliyordum saçta yüzde kasık bölgelerinde hep oluyormuş zeytinyağı sürdüm gidermi bilmem gitmezse gostercem
Dark Annesininportakali53 evet deride görmedim ben, konak tarağı ile hafif üstten tarar gibi yapabilirsiniz Onunla olmazsa bebe yağı da deneyin bize o iyi gelmişti
Hallerimvarbenim Annesininportakali53 Evet zeytinyağı da olur kuzum ama Konak tarağı yapma yüzüne sadece yağla hafif hafif masaj yap kendiliğinden dökülsün
Annesininportakali53 Hallerimvarbenim teşekkür ederim canım hemen geçiyor mu yoksa geçmesi zaman alıyor mu
cahillesohbetikestim Annesininportakali53 çok uzun sürmüyor canım bir kaç gün devam et böyle sürmeye geçer hemen
MugeGuness Annesininportakali53 konak bu benim bebeğimin de kaşlarında olmuştu. Zeytinyağı sürün yumusayınca hafifce ovalayın. 1 haftada geçmişti benim kızımın konakları