nur34_ yok ilk oğlumu Sultangazi Bahat Hastanesi’nde yaptım doğum olana kadar annemi istedim normalde iki kişi bile olabiliyomus ama benim oğlum pandemi bebegiydi doğum olana kadar annem kaldı doğum olunca annem gitti eşim geldi akşama da taburcu olmustuk