Merhaba.🌞
Ben Adana da balcalı hastanesinde Mete Sucuya gidiyorum özel muayenesine ama doğumu orada yapmak istemiyorum çünkü bilenler vardır belki hastane eski bi de devlet olunca korkuyorum hemde çok ilk doğumum şehir hastanesinde oldu baya sıkıntılı geçti .Şimdi şunu sormak istiyorum doğumuma 1 ay 20 gün kaldı doktorum çok iyi peritanalog ama hastane sıkıntılı işte artık özele geçip orada kontrole devam edip doğum yapmak istiyorum bunun içinde aklımda metro hastanesi sezer filiz hanım var sizce sonuna kadar yine kendi doktoruma mı gitmeliyim yoksa özele mi geçmeliyim bu arada kendi doktorum da muayene ücreti sezeryan ücreti vereceğim hemen hemen aynı özel hastaneyle beni tek korkutan balcalı hastanesi.Yani eşim bile yanımda olamayacak.Ki adam şırnakta görevde doğuma zar zor izin alıp gelecek.Siz olsaydınız napardınız ?