Öncelikle çok geçmiş olsun kaç cm kistiniz vardı normalde kistler de bebeğe zarar vermeden 18.haftadan sonra dönme yada kanamalı kist ise ameliyat derler. Sizin 12. Haftada yapılma sebebi nedir ? Allahın izniyle doktor kötü bisi
Demediyse güzel düşünün hiç birsey olmayacaktır. Bende de 8 cm kist var 23.Haftama gireceğim çok şükür bir sıkıntı yaratmadı bende çok korkuyordum ameliyat gerektirir diye.