ebrusngl Şükür 8+3 haftalık hamileyim belirtilerim devam ediyor ama dünden bu yana sabah bulantılarım bi tık azaldı gibi tamamen kesilmedi ama azalma var sizce bu durum normalmi yaşayan varmı ? Not: Daha önce iki gebelik kaybım var kalpleri durdu lütfen karamsar yorum yapmazsanız sevinirim ister istemez her günüm kafaya takarak geçiyor zaten
kuzumvebenn ebrusngl Canım bende 9+4 hamileyim benimde geçen gün aynısı oldu hatta tamamen kesildi ne yazık ki sadece bir gün sürdü bu durum olabiliyormus bende post açmıştim endişe etme iyidir inşallah bebişler🥰
Esoo0698 ebrusngl bende 6.5 haftalık olucam ama sıfır ağrı sıfır bulantı hiç bişey yok bende endişelendim ama normalmiş yani hatta herkez tadını çıkar diyor
Jeonxx ebrusngl benim hiç bulantım olmadı 11 haftalık olduk herşey yolunda gidiyor kafanıza takacak bir şey yok herkeste olacak diye bişey de yok bizzat doktoruma sordum 😊
GBoz ebrusngl ben geçen hafta öğrendim gebeliğimi bir hafta mide bulantısı kasık ağrısından öldüm ama bu hafta kesildi hiçbir şey yok 6+5 im ben de korkuyorum niye birden gitti belirtiler diye
ebrusngl kuzumvebenn kuzumvebenn Amin inşallah canım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah içimi rahatlattın 🥰
ebrusngl Esoo0698 Evet herkes normal diyor ama insan tedirgin oluyor işte sizin başından beri hiç belirtiniz yokmuydu yoksa bir andamı kesildi
sumeyraacyg 9+3 haftalığım hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi, bulantım yok ağrım sızım yok,bende korkuyorum acaba kalbi atıyor mu atmıyor mu diye ilk gebeliğim daha önce böyle bir şey başıma gelmedi ama bilemeyiz tabi 🤔🤔
ebrusngl sumeyraacyg Sizin belirtiler bir andamı kesildi yoksa hamileliğinizin başından bu yana yokmuydu belirti
menessare sumeyraacyg bende 9+0 ağrı falan bende de yok cok az kasık sızlaması oluyor arada ama bulantı var . Tabi herkes farklı ya ck takma bence
sumeyraacyg ebrusngl hamileliğimin başından beri tek belirtim bel ağrısı ayakta çok durduğum zaman ağrıyor, bide geçen hafta bir kere öğürme geldi başka yok, turp gibiyim 😅😅
ebrusngl Esoo0698 Anladım canım ama şanslısın evet herkeste belirti olmayabiliyor tabi ilerleyen haftalarda başlayabilir