Stres yapma kanaman olmadığı sürece sorun olmaz doktorlar korkutuyorlar insanları ben 4 haftalıktan bebek görünmüyordu diye boş gebelik riskin var dddiler hemde kesen düzensiz düşük riskim çok yüksek dedi doktor 2 hafta kendime gelemedim çok şükür 17 haftalık olduk Allah herşeyin en güzelini nasip etsin hepimize 🤲🤲