Merhaba güzel anneler ben 15 haftalık hamileyim dün yoğun bir temizlik içerisine girdim ve her tarafı domestosla sildim banyonun duvarlarını da domestosla forcaladım fakat fazla kaçırmışım sanırım öksürük krizine girdim ve hemen su tutup çıktım banyodan boğazım yanıyordu çok kötü oldum bi an ilk defa böyle bişey yaptım çok üzgünüm sizce bebeğime bişey olmuş mudur 😢