Peliin_ canım bebeğinin durumuyla alakalı bir şey bu ben 36. Haftada sezaryen doğum yaptım bebeğim 2900 doğdu doğumdan sonra sadece 2 saat kaldı küvezde şimdi iki buçuk aylık olduk sağlıklı sıhhatlı benim yanımda bebeğim rabbim sana da sağ salim kavuşmayı nasip etsin